(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Bonjour depuis quelque temps j'entend parler du bypass pour call of duty 4 j'ai beau me renseigner je n'arrive pas lorsque que je met cod4 dans ma console et que je quitte resistance fom le jeu ne se lance pas sa fai un ecran noir je suis obliger d'èteindre ma console manuellement si quelqu'un a une solution ???????
Hello for some time I hear about the bypass for call of duty 4 how much I learn when I can not I put my console in cod4 and resistance that I quit fom the game does not launch its fai a Desktop black I turn off my console require manually if someone has a solution ???????