(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Maybe not interesting for all of you guys, but some Dutch people here really like it.
LINK REMOVED
:rolleyes: Succes!
@chasity there you go:
Voordat ik begin, even een waarschuwing. ALS er iets fout kan gaan, waarvan ik niet zou weten wat maargoed, ben ik niet aansprakelijk. Deze tutorial is dus op eigen verantwoordelijkheid.
Wat heb ik nodig?
WinRAR:
https://www.winrar.nl/
Patch Blocker:
https://rapidshare.com/files/347405216/PS3_Patch_Blocker_v1.0.zip
Prestige file:
You must login or register to view this content.
Edit: Op dit moment alleen 10th prestige
en 2 PS3 controllers of verander steeds je controller ID via de PS knop
een USB memory
De hack
1-
Neem je memory stick, stop hem in je computer en sleep de files uit de gewenste prestige file .rar/.zip naar je memory toe.
2-
Stop de memory in je PS3 en ga naar 'Saved Data Utility', bij de 'Game' categorie. Zoek je USB daarop en copy de files naar je PS3. Je overschrijft hierbij je multiplayer files.
3-
Start nu MW2 op, ga direct naar multiplayer en doe precies wat hier staat.
- Ga naar Play Online en laat je statistieken laden
- Ga eruit en klik op Split Screen
- Laad nu de 'PRESTIGE' file op controller 1 en 'ERROR' file op controller 2
- Bij de ERROR file krijg je een error, klik exit en ga terug in split screen
- Laat de profielen weer door X te drukken op beide controllers
- Start nu een game, elke map of mode wat dan ook, schiet wat in het rond en exit de game door op de PS button 'Game beƫindigen te drukken.
4-
Nu je weer terug bent in de XMB ga je naar Game Data Utility, deze staat ook onder de Game categorie. Zoek naar de Modern Warfare 2 opslag en verwijder deze (driehoekje - verwijderen)
Start nu de patch blocker die je eerder in het topic gedownload hebt, daar staat in een IP-Adres. Vul deze in op je PS3: Instellingen -> Netwerk Instellingen -> Aangepast -> ok -> ok -> ok etc. -> Proxy: Ja -> Proxy IP: (vul hier in wat op de patch blocker staat) Proxy IP: 8080 -> Test Connection (Zorg ervoor dat de patch blocker gestart is op je PC
5-
Start MW2 weer op, ga weer naar Multiplayer, klik Play Online en laat je statistieken weer laden, dan ga in splitscreen.
Laad de error file, deze geeft de error weer,
exit deze en ga weer in split screen.
Druk X en de error is weer geladen,
ga nu in de lobby en prestige als normaal.
Exit de error weer en ga in splitscreen,
nu verander je de profile op controller 1 naar de Prestige file en laad je op controller 2 de error file
exit de error en ga online, nu zie je je jezelf als rank 70 in 1 prestige ervoor,
doe weer prestige, maar dan online en het is opgeslagen!
6-
Gefeliciteerd, het is gelukt. Nu moet je alleen nog terug de patch blocker uitzetten. Ga weer naar instellingen, netwerk etc. dan stel je deze opnieuw in en klik je op NEE bij de proxy server optie. Log weer in en start MW2 op, nu moet je de laatste patch downloaden. Alles is nu weer als normaal, maar nu met je gewenste prestige.
FAQs
Q. Mijn emblems/titles/camos verdwijnen die?
A. Nee, die blijven. Je moet wel je wapens opnieuw unlocken vanaf level 1, maar als je dat eenmaal gedaan hebt dan krijg je alles weer terug van wat je had.
Q. De patch blocker logt mij steeds uit
A. Dat is normaal, log gewoon opnieuw in.
---
Als je vragen hebt, stel ze gerust hier of stuur me een PM. Succes!