12-31-2012, 10:12 AM #1
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Hello all , Today i show you my first Mw2 Patch : )
Credit :
ZuRoMoDZ
MiniDarren95
FuNHosTeR
xGlloTTeRCriimex
ThedevilHacker

Release : You must login or register to view this content.

Thanks for watching :
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

The following user thanked CraZyHosTeR for this useful post:

ZerOtObey+RM

The following 11 users groaned at CraZyHosTeR for this awful post:

^TPP^, -Nathan-, iTruceFret, *xActionMods*, blackhawk2299, CoDyMoDz1000XD, Flamby, Hacks 'n' Mods, im rich whore, Josh_ox3, lfclegend321
01-04-2013, 08:51 PM #38
Hacks 'n' Mods
Maggbot timeout!
Originally posted by CraZyHosTeR View Post
hey bro , im french :P its normaly im bad in anglish ! so STFU ... ho sorry your so nice for hacking ... you cant have a JB because you dont have money .... you cant edit a cfg menu and you say my patch is bad ? WTF go fuck your mom for money ...
and its normally the cfg menu can are better nice of my patch .... it is the same thing except that it is one with a notepad... STFU and get out this post ... Go do a post for see your patch ... lets go ... You cant create a patch ! lol

I don't have a 3.55 because I don't need one when I can get Co-Host When Ever I feel like it, how about I make a 1.14 Patch and see who's is better?
01-04-2013, 09:17 PM #39
Originally posted by Hacks
I don't have a 3.55 because I don't need one when I can get Co-Host When Ever I feel like it, how about I make a 1.14 Patch and see who's is better?

ok , D'accord ... mais pourquoi tu ma dit que ma patch c'est de la merde ... a la place tu aurait juste pu dire "il manque de fonction" ou "J'aime pas le style" ou peu importe. non , toi et tes copains vous etes allez hate ma vidéo ... je n'aime vraiment pas la communauté nextgenupdate ... l'autre jour un mec a posté sa patch et tous le monde a dit que c'etais "leech" ... Pourquoi a la place vous ne l'encourager pas a la place de le faire chiez ... Penser a ce que je veut dire et ayez un peut de coeur... au revoir moi j'arrête de m'engueuler ,thanks for reading

made by Google translate LMFAO
01-04-2013, 10:55 PM #40
Hacks 'n' Mods
Maggbot timeout!
ok , D'accord ... mais pourquoi tu ma dit que ma patch c'est de la merde ... a la place tu aurait juste pu dire "il manque de fonction" ou "J'aime pas le style" ou peu importe. non , toi et tes copains vous etes allez hate ma vidéo ... je n'aime vraiment pas la communauté nextgenupdate ... l'autre jour un mec a posté sa patch et tous le monde a dit que c'etais "leech" ... Pourquoi a la place vous ne l'encourager pas a la place de le faire chiez ... Penser a ce que je veut dire et ayez un peut de coeur... au revoir moi j'arrête de m'engueuler ,thanks for reading

made by Google translate LMFAO

La principale raison les gens détestent parce que, habituellement la personne qui a publié le patch a en effet lessivé le menu et ne pas ajouter quoi que ce soit. Les gens haïssant le menu de votre mod comme rien de nouveau à la communauté, ce n'est pas l'endroit pour être libérant la même chose encore et encore. La communauté NGU souhaitez frais, de nouvelles idées. C'est pourquoi moi et beaucoup d'autres ont la réputation élevée que nous avons apporté de nouvelles choses à la communauté.

PPL Please convert this in a translator if you want to know what i said
01-05-2013, 08:07 PM #41
Originally posted by Hacks
La principale raison les gens détestent parce que, habituellement la personne qui a publié le patch a en effet lessivé le menu et ne pas ajouter quoi que ce soit. Les gens haïssant le menu de votre mod comme rien de nouveau à la communauté, ce n'est pas l'endroit pour être libérant la même chose encore et encore. La communauté NGU souhaitez frais, de nouvelles idées. C'est pourquoi moi et beaucoup d'autres ont la réputation élevée que nous avons apporté de nouvelles choses à la communauté.

PPL Please convert this in a translator if you want to know what i said

ok, but it is very difficult to be creative as 1.14 scrypt restraint are more ... But I'll try to make a more original patch for my version 2 ... at least say good job to patch because even if it is basic ... it is very long to do! Smile ... I dézoler you have insulted but I was angry ...

The following user thanked CraZyHosTeR for this useful post:

Hacks 'n' Mods
01-05-2013, 08:14 PM #42
But I'll try to make a more original patch for my version 2

This isn't original already?O_O

Copyright © 2026, NextGenUpdate.
All Rights Reserved.

Gray NextGenUpdate Logo