// Never
byte[] Goal = new byte[] { 0x02, 0x8E, 0x47, 0x00, 0x02, 0x8E, 0x47, 0x00, 0x02, 0x8E, 0x47, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x94, 0x69, 0x3B, 0x00, 0xF4, 0x8B, 0xD5, 0x00, 0x02, 0xA3, 0x01, 0x02, 0xB0, 0x02, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x57, 0x00, 0x01, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x80, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x15, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x00, 0x4D, 0x61, 0x6E, 0x75, 0x65, 0x6C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x4E, 0x65, 0x75, 0x65, 0x72, 0x00, 0x67, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x41, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321, Goal);
//Lahm
byte[] DD = new byte[] { 0x01, 0xDC, 0x53, 0x00, 0x01, 0xDC, 0x53, 0x00, 0x01, 0xDC, 0x53, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x94, 0x69, 0x3B, 0x00, 0xF4, 0x8B, 0xD5, 0x00, 0x02, 0xA3, 0x01, 0x02, 0xB0, 0x02, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x57, 0x00, 0x01, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x80, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x15, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x00, 0x50, 0x68, 0x69, 0x6C, 0x69, 0x70, 0x70, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x4C, 0x61, 0x68, 0x6D, 0x00, 0x6E, 0x67, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x03, 0x00, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140, DD);
//T.Silva
byte[] DC = new byte[] { 0x02, 0x81, 0x90, 0x00, 0x02, 0x81, 0x90, 0x00, 0x02, 0x81, 0x90, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x94, 0x69, 0x3B, 0x00, 0xF4, 0x8B, 0xD5, 0x00, 0x02, 0xA3, 0x01, 0x02, 0xB0, 0x02, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x57, 0x00, 0x01, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x01, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x49, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x00, 0x54, 0x68, 0x69, 0x61, 0x67, 0x6F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x53, 0x69, 0x6C, 0x76, 0x61, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x05, 0x00, 0x00, 0x36, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 2, DC);
//Ramos
byte[] DC2 = new byte[] { 0x02, 0x60, 0xD6, 0x00, 0x02, 0x60, 0xD6, 0x00, 0x02, 0x60, 0xD6, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x94, 0x69, 0x3B, 0x00, 0xF4, 0x8B, 0xD5, 0x00, 0x02, 0xA3, 0x01, 0x02, 0xB0, 0x02, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x57, 0x00, 0x01, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x80, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0xF3, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x00, 0x53, 0x65, 0x72, 0x67, 0x69, 0x6F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x52, 0x61, 0x6D, 0x6F, 0x73, 0x00, 0x67, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x05, 0x00, 0x00, 0x2D, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 3, DC2);
//Boateng
byte[] DG = new byte[] { 0x02, 0xCE, 0x63, 0x00, 0x02, 0xCE, 0x63, 0x00, 0x02, 0xCE, 0x63, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x94, 0x69, 0x3B, 0x00, 0xF4, 0x8B, 0xD5, 0x00, 0x02, 0xA3, 0x01, 0x02, 0xB0, 0x02, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x57, 0x00, 0x01, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x80, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x15, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x00, 0x4A, 0x65, 0x72, 0x6F, 0x6D, 0x65, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x42, 0x6F, 0x61, 0x74, 0x65, 0x6E, 0x67, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x07, 0x00, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 4, DG);
//DiMaria
byte[] MDC = new byte[] { 0x02, 0xCE, 0x5A, 0x00, 0x02, 0xCE, 0x5A, 0x00, 0x02, 0xCE, 0x5A, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x94, 0x69, 0x3B, 0x00, 0xF4, 0x8B, 0xD5, 0x00, 0x02, 0xA3, 0xC8, 0x02, 0xB0, 0x02, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x57, 0x00, 0x01, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x80, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x00, 0x41, 0x6E, 0x67, 0x65, 0x6C, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x44, 0x69, 0x20, 0x4D, 0x61, 0x72, 0x69, 0x61, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x06, 0x00, 0x0A, 0x00, 0x00, 0x34, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 5, MDC);
//Robben
byte[] MD = new byte[] { 0x00, 0x23, 0x36, 0x00, 0x00, 0x23, 0x36, 0x00, 0x00, 0x23, 0x36, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x94, 0x69, 0x3B, 0x00, 0xF4, 0x8B, 0xD5, 0x00, 0x02, 0xA3, 0xC8, 0x02, 0xB0, 0x02, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x57, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x80, 0x00, 0x15, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x2A, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x15, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x00, 0x41, 0x72, 0x6A, 0x65, 0x6E, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x52, 0x6F, 0x62, 0x62, 0x65, 0x6E, 0x00, 0xAD, 0x61, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x17, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x06, 0x00, 0x0C, 0x00, 0x00, 0x22, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 6, MD);
//Zlatan
byte[] MG = new byte[] { 0x00, 0xA1, 0x14, 0x00, 0x00, 0xA1, 0x14, 0x00, 0x00, 0xA1, 0x14, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x65, 0xFF, 0x9F, 0x01, 0x05, 0x84, 0x08, 0x00, 0x00, 0x07, 0x08, 0x02, 0x88, 0x03, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x63, 0x00, 0x6D, 0xAF, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x21, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x49, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x63, 0x63, 0x00, 0x4D, 0x61, 0x6D, 0x61, 0x64, 0x6F, 0x75, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x49, 0x62, 0x72, 0x61, 0x68, 0x69, 0x6D, 0x6F, 0x76, 0x69, 0xC4, 0x87, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x47, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x47, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x05, 0x00, 0x10, 0x00, 0x00, 0x2E, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 7, MG);
//Bale
byte[] MOC = new byte[] { 0x02, 0xA6, 0xA3, 0x00, 0x02, 0xA6, 0xA3, 0x00, 0x02, 0xA6, 0xA3, 0x00, 0x08, 0x1A, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x71, 0xE7, 0x18, 0x00, 0x05, 0x5A, 0x53, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x80, 0x01, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x63, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x63, 0x00, 0x0D, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x07, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0xF3, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x63, 0x63, 0x00, 0x47, 0x61, 0x72, 0x65, 0x74, 0x68, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x42, 0x61, 0x6C, 0x65, 0x00, 0x6B, 0xC3, 0xBD, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x08, 0x00, 0x12, 0x00, 0x00, 0x32, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 8, MOC);
//Messi
byte[] BUd = new byte[] { 0x02, 0x69, 0x47, 0x00, 0x02, 0x69, 0x47, 0x00, 0x02, 0x69, 0x47, 0x00, 0x03, 0x00, 0x0F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x65, 0xFF, 0x9F, 0x00, 0x27, 0xF3, 0x60, 0x00, 0x00, 0x07, 0x08, 0xFF, 0x88, 0x03, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x60, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x34, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x04, 0x00, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x4C, 0x69, 0x6F, 0x6E, 0x65, 0x6C, 0x00, 0x6E, 0x6F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x4D, 0x65, 0x73, 0x73, 0x69, 0x00, 0x61, 0x6E, 0x6F, 0x20, 0x52, 0x6F, 0x6E, 0x61, 0x6C, 0x64, 0x6F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x42, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x34, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x08, 0x00, 0x19, 0x00, 0x00, 0x34, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 9, BUd);
//Ronaldo
byte[] BUg = new byte[] { 0x00, 0x51, 0x41, 0x00, 0x00, 0x51, 0x41, 0x00, 0x00, 0x51, 0x41, 0x00, 0x03, 0x00, 0x0F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x54, 0x65, 0xFF, 0x9F, 0x00, 0x27, 0xF3, 0x60, 0x00, 0x00, 0x07, 0x08, 0xFF, 0x88, 0x03, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0B, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x60, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x08, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x26, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0xF3, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x00, 0x99, 0x63, 0x00, 0x43, 0x72, 0x69, 0x73, 0x74, 0x69, 0x61, 0x6E, 0x6F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x43, 0x72, 0x69, 0x73, 0x74, 0x69, 0x61, 0x6E, 0x6F, 0x20, 0x52, 0x6F, 0x6E, 0x61, 0x6C, 0x64, 0x6F, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x42, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x42, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x02, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x08, 0x00, 0x19, 0x00, 0x00, 0x26, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x01, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0D, 0x01 };
PS3.SetMemory(Convert.ToUInt32(this.textBox1.Text, 0x10) + 0x321 + 0x140 * 10, BUg);
Copyright © 2024, NextGenUpdate.
All Rights Reserved.