08-21-2014, 06:52 PM #1
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Well I was just wondering if you guys could provide me some saves, for research purposes?

I need you to post here with the following order.

[Download Link]
- How much credits you have
- Cars in your garage
- Types of cars with there info
- Everything someone needs to know for research purposes :p

I would appreciate it, thank you Smile
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
08-23-2014, 08:58 AM #20
C'est bon Sinister, on a compris que toi tu veux pas que les Utilisateurs OFW puissent avoir des hybrides, mais ton avis on s'en fou, t'es pas le maître du monde donc arrêté de soûler et fais ta vie...tous le monde ne fait pas n'importe quoi avec les hybrides en ligne, donc arrête avec ta moral. Perso j'ai des hybrides depuis plusieurs mois déjà, je suis utilisateur OFW, jamais banni car jamais en ligne avec mes hybrides. Apres des idiots, t'en a en OFW comme en CFW tu sais, y'a qu'à voir comment ça se passe sur GTA5, et même ici, combien d'utilisateurs CFW se sont fait bannir de GT6? Et pour quelle raison hein?? Simplement parce qu'il prennent plaisir a aller en ligne troller les autres avec des voitures surpuissantes...
08-23-2014, 10:40 AM #21
Originally posted by Zeb06 View Post
C'est bon Sinister, on a compris que toi tu veux pas que les Utilisateurs OFW puissent avoir des hybrides, mais ton avis on s'en fou, t'es pas le maître du monde donc arrêté de soûler et fais ta vie...tous le monde ne fait pas n'importe quoi avec les hybrides en ligne, donc arrête avec ta moral. Perso j'ai des hybrides depuis plusieurs mois déjà, je suis utilisateur OFW, jamais banni car jamais en ligne avec mes hybrides. Apres des idiots, t'en a en OFW comme en CFW tu sais, y'a qu'à voir comment ça se passe sur GTA5, et même ici, combien d'utilisateurs CFW se sont fait bannir de GT6? Et pour quelle raison hein?? Simplement parce qu'il prennent plaisir a aller en ligne troller les autres avec des voitures surpuissantes...

Le minimun quand on intervient dans une discussion en anglais, c'est de parler la même langue qu'eux.

OT: On a side, i can understand Sin' reaction. Most of us, CFW users, do not want OFW's to get a gar(b)age editor, because we already know how it will end. Abusing them in online, getting banned and then starting to piss us off here because they're banned.

On another side, Red-EyeX32 is a known guy. He made a lot of save editor, and i know he's just looking for save to work on them, not to use abuse them in online.

So yeah, let's all calm down, and if you don't want to help him, just avoid the topic.

The following 2 users say thank you to PinKPanther1020 for this useful post:

hum_h2, SiNiST3R
08-23-2014, 11:15 AM #22
Yes i know, but everybody can use google translate like i do. Most of the time i write in english.
08-23-2014, 02:04 PM #23
SiNiST3R
Samurai Poster
Originally posted by Zeb06 View Post

C'est rien de sa, moi je veux pas que les hybrid son patcher et cest le men affaire que GT5, une patch sorti et on ne peu pas avoire les update. Je veux pas fair une chois de update or hybrid come dans GT5. Mois je faire come je veux, et je Mon fou so LA monde de OFW avais une probleme avec ca IDC

Excuse my poor spelling in french

I'm not interested in another GT5 situation where I have to choose updates or hybrids like GT5. Every month new content is given that I like to get without sacrificing my hybrids, IDC if that excludes OFW, this is an advantage of CFW, your free to switch to CFW if you want to hybrid cars.
08-23-2014, 02:29 PM #24
I understand and agree with you, I also do not want it to be as it was in GT5, but there is a balance in things,we all know it is possible to create a tool that does not allow us to create overpowered cars and I think this way everyone can enjoy hybrids. If there is no overpowered cars but just some stanced, lowered cars and things like that, there will be no more reason there is some patch whatsoever i think. The most big problem with the hybrids are the stupids kids who just want to do StageX in 35seconds or things like that.
08-23-2014, 03:38 PM #25
JK83
You talkin to me?
Owf users got their save decrypter for sure some point so just stop arguing about it.

I got only one wish for Red-EyeX32 , please release decrypter after community feature releasing Winky Winky

The following 2 users say thank you to JK83 for this useful post:

Eat_Ur_Food, LucaTurilli
08-23-2014, 06:47 PM #26
herpycherp
Gym leader
Do you have a save yet Red-Eye?
08-24-2014, 08:04 AM #27
Still need one I have a 100% legit save with 226 cars no money but great cars only the best and legit. Let me know I worked my ass off getting them, I do have a account I mod on but this is no touched.

The following user thanked Jamies941 for this useful post:

herpycherp
08-24-2014, 04:30 PM #28
Originally posted by Jamies941 View Post
Still need one I have a 100% legit save with 226 cars no money but great cars only the best and legit. Let me know I worked my ass off getting them, I do have a account I mod on but this is no touched.

That would be cool thanks!

Copyright © 2026, NextGenUpdate.
All Rights Reserved.

Gray NextGenUpdate Logo