12-03-2015, 06:37 AM #1
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Comprei um ps3 slim cech 2511a travado, quero saber se o mesmo da para destravar para jogar online e com mod menu? E qual destrava?

I bought a ps3 slim caught 2511th cech , wonder if it 's to unlock to play online and mod menu? And what unlocks ?
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

The following user groaned AbiMartins for this awful post:

qamartheone
12-03-2015, 10:55 AM #2
Adrian
Adrian is back!
Originally posted by AbiMartins View Post
Comprei um ps3 slim cech 2511a travado, quero saber se o mesmo da para destravar para jogar online e com mod menu? E qual destrava?

I bought a ps3 slim caught 2511th cech , wonder if it 's to unlock to play online and mod menu? And what unlocks ?

Thread has been moved to PS3 Mods Questions and Inquiries.
12-03-2015, 11:01 AM #3
Helping-Hand
Cake is a lie
Comprei um ps3 slim cech 2511a travado, quero saber se o mesmo da para destravar para jogar online e com mod menu? E qual destrava?

Are you asking if it can be downgraded, then be able to mod the game?
12-03-2015, 06:47 PM #4
não, quero saber se ele aceita destrava pra jogar online, e qual a destrava eu uso?
12-03-2015, 11:24 PM #5
Devious
Treasure hunter
O que você quer dizer como se você pode obter todas desbloquear a partir de um serviço eo que você começa a partir dessas destrava ?
12-03-2015, 11:27 PM #6
Devious
Treasure hunter
não, quero saber se ele aceita destrava pra jogar online, e qual a destrava eu uso?

Citado ver meu post
12-04-2015, 02:51 AM #7
Kronos
Former Staff
Originally posted by Devious View Post
O que você quer dizer como se você pode obter todas desbloquear a partir de um serviço eo que você começa a partir dessas destrava ?

Originally posted by Devious View Post
Citado ver meu post

Can we pls do this in english? or at least provode a translation haha im wanting to help but i only speak english lol
12-04-2015, 11:41 AM #8
Devious
Treasure hunter
Originally posted by Kronos
Can we pls do this in english? or at least provode a translation haha im wanting to help but i only speak english lol

Its Portuguese Enzo

The following user thanked Devious for this useful post:

Helping-Hand
12-04-2015, 07:28 PM #9
é que eu só falo em português, mas se quiser falar em inglês pode falar e eu só faço traduzir aqui
12-05-2015, 09:12 AM #10
Devious
Treasure hunter
é que eu só falo em português, mas se quiser falar em inglês pode falar e eu só faço traduzir aqui

Se você quiser falar Inglês , para que outras pessoas podem ajudar , seja meu convidado ou eu posso ajudá-lo. você está falando se o seu PS3 pode ser jailbroken e modded com um menu mod e tudo ?

Copyright © 2026, NextGenUpdate.
All Rights Reserved.

Gray NextGenUpdate Logo